WhatsApp: 0 246 228 00 00

Garanti ve İade Değişim

Garanti ve İade Değişim

Teslimat ve İade Değişim,

İade & Değişim Süreci Kaç Gündür?

Siparişin teslimatından sonraki 14 iş günü içerisindedir.

 

İade & Değişim Ücretli midir?

İade & Değişim talebiyle doganbebe.com.tr'ye gönderdiğiniz ürünlerin tüm kargo masrafları firmamıza aittir.

 

Hangi Ürün/Ürünler İade & Değişim Kapsamına Girmez?

Etiketi koparılmış yada hızlı tahrip olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini gibi ürünler denenmiş ve bozulmuş, kullanılmış olmaları halinde iade edilemez.

 

Hangi Ürün/Ürünler İade & Değişim Kapsamına Girer?

Kargoda yada herhangi bir aşamada zarar görmüş kusurlu ürünler, baştan defolu olan ürünler, istenilen renk ve bedende gelmemiş ürünler acil iade kapsamına girmektedir. Gelen ürün beğenilmediği ve kullanılmadığı (etiketi koparılmamış) durumda iade & değişim kapsamına girmektedir.

 

İade & Değişim Süreci Nasıl Başlatılır?

İade & değişim yapmak istediğiniz ürünlerin yer aldığı siparişi, Size gelen Faturanın arka yüzündeki forma iade ve değişim sebebini yazarak ürünlerinizi size gelen kargo şirketi aracılığıyla istediğiniz ürünü iade & değişim olarak gönderebilirsiniz. Eğer 14 iş günü geçtikden sonra göndermediğiniz sürede iade & değişim süreci sona ermiş demektir.

 

İnternet Sitesinden İade & Değişim Talebi  Yapmak İstediğinizde , Şimdi Ne Yapmam Gerekiyor?

En yakın PTT Kargo veya Aras Kargo şubelerine gidip (Siparişi verirken hangi kargoyu seçtiyseniz o kargo firması ile göndermelisiniz), ürünleri doganbebe.com.tr'ye (Doğan Bebe - Sultan SEVİMLİ) adresine karşı ödemeli olarak göndermek istediğinizi söylemelisiniz.

 

Resmi Firma Adı ve Adresi Nedir?

Firma Adı: doganbebe.com.tr (Doğan Bebe - Sultan SEVİMLİ)

Adres: BATIKENT Mah. 5762 Sok. MAVIKENT Sit. E Apt. No: 10 E / 2 MERKEZ / ISPARTA

Telefon: 0 246 228 00 00

 

Ürünlerimi Başka Kargo Firmaları İle Gönderebilir miyim?

PTT Kargo veya Aras Kargo haricinde  diğer kargo firmaları ile yapılan gönderilerin kargo ücreti göndericiye aittir. Diğer kargo firmaları ile karşı ödemeli gönderilen ürünler firmamız tarafından teslim alınmayacaktır.

 

Ürünleri  PTT Kargo ya da Yurtiçi Kargo İle Gönderdim Şimdi Ne Olacak?

İade & Değişim işlemlerinin başlatılabilmesi için, öncelikle göndermiş olduğunuz ürünlerin bizlere ulaşması gerekmektedir. Ürünler bizlere ulaşıp, iade & değişim talebi onaylandıktan sonra hesabınıza, ürünlerin toplam tutarı yatırılır. Bu tutar tanımlandıktan sonra para iadesi istemişseniz gönderdiğiniz IBAN numarasına para iadesi yapılacaktır. Tüm bu süreçleri iade taleplerim bölümünden takip edebilirsiniz. Ayrıca kapıda ödeme ve kargo bedelleri gibi ürün dışı tutar iadeleri yapılmamaktadır.

 

Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

 

Ürün İade Koşulları
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 14 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.